Gå til innhold

Uten barnehage plass??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som isje har fått bh plass?

 

hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke fått barnehageplass.Når min permisjon er slutt, må jeg finne meg en kvelds jobb.

 

Håper på å få plass i barnehage i august. Kanskje jeg kan jobbe på dagen slik at vi kan være familie hele uka og ikke bare søndager når vi har fri begge to.

Skrevet

Går hjemme med unga og venter på neste runde med kontantstøtte

Skrevet

Har ikke plass..

Her er vi hjemme..

Hvis det ikke er full storm ute så er vi ute og koser oss, i 2 økter, har litt inne-tid og dupp imellom. Eller så drar vi en tur i lekeland, og så har vi svippet litt rundt om i butikker også av og til..

Skrevet

Permisjon til vi får plass. Ikke så veldig stas for noen. Lille trenger lekekamerater og jeg trenger penger og voksenstimuli...:(

Skrevet

Samme her.. jeg kjenner nesten ingen her i byen jeg bor i og vesla får dermed veeldig liten kontakt med andre barn og eneste voksen stimuli jeg får er med gubben og kassadama på supern..

Jeg nyyter å være hjemme med vesla, men vet hun vil ha godt av å gå i barnehage, men alikevel gruer jeg meg til hun begynner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...