MamsnTilSindre+Smurfen Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er det flere enn meg som isje har fått bh plass? hva gjør dere?
Prish Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Vi har ikke fått barnehageplass.Når min permisjon er slutt, må jeg finne meg en kvelds jobb. Håper på å få plass i barnehage i august. Kanskje jeg kan jobbe på dagen slik at vi kan være familie hele uka og ikke bare søndager når vi har fri begge to.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Går hjemme med unga og venter på neste runde med kontantstøtte
fleXibel Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Har ikke plass.. Her er vi hjemme.. Hvis det ikke er full storm ute så er vi ute og koser oss, i 2 økter, har litt inne-tid og dupp imellom. Eller så drar vi en tur i lekeland, og så har vi svippet litt rundt om i butikker også av og til..
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Permisjon til vi får plass. Ikke så veldig stas for noen. Lille trenger lekekamerater og jeg trenger penger og voksenstimuli...
fleXibel Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Samme her.. jeg kjenner nesten ingen her i byen jeg bor i og vesla får dermed veeldig liten kontakt med andre barn og eneste voksen stimuli jeg får er med gubben og kassadama på supern.. Jeg nyyter å være hjemme med vesla, men vet hun vil ha godt av å gå i barnehage, men alikevel gruer jeg meg til hun begynner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå