Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er alene med 3 venter nr 4. Håper en mann vil ta imot meg og mine 4 barn en gang i fremtiden. Jeg vil ikke at han skal ha mer en 2 barn og da helst gutter.Kjærlighet er ikke bare det jeg går etter lenger, men at han kan gi meg det jeg trenger følelsesmessig også. Mine, dine, våre barn er noe dritttttt.Jeg har snart 4 med 3 forskjellige fedre,skulle jeg valgt om igjen hadde jeg ikke vært så dum. Sitter alene med alle uten avlastning. Desuten er drømmen om kjerne familie knust. Jeg er en god mor, men skulle så gjerne ønske jeg hadde vært litt klokere
mamma til 2 små:=) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 off så kjipt!! Jeg har en datter fra før og venter nr 2 med en annen men tror neppe vi kan holde sammen pga for mye krangling men syns det er kjipt å vente mitt 2 barn med enda en jeg ikke kan leve livet mitt med! Kansje jeg treffer en annen senere i livet...Kansje jeg får barn med han og da har jeg også 3 forskjellige fedre på barna! Kansje det ikke funker med han heller haha!!! Lite kjipt da!! Jeg som deg har alltid drømt om en lykkelig stor familie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå