snirkeline Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har så lyst til å kjøpe meg en ny kjole....men syns det er så mange med bare stropper.Og det kler jeg ikke!Føler meg iallfall ikke helt vel i det. Har dere noen tips til butikker?
snirkeline Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Å,den butikken ligger i byen jeg bor i.Men bare vært innom der en gang for flere år siden.Da skal jeg ta turen dit.Er det dyrt der? Takk skal du ha:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Liitt dyrt, men verdt hver en krone! God kvalitet og stil som passer år etter år. Jeg har kjoler som jeg har kjøpt for flere år siden og fremdeles er 'i tiden' hvis du skjønner?
snirkeline Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Går an å legge litt mer penger i det da:-) Har noen sånne jeg også,hatt de i flere år,og brukt de mye. Men har også noen andre dyre kjoler,som jeg har følt jeg ikke kan bruke året etter,fordi det da er fullstendig umoderne.Og det er litt kjedelig... Men skal ta turen dit imorra formiddag jeg:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Lykke til! Jeg har også lyst på ny kjole der... he he..
snirkeline Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 Alltid moro med noe nytt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå