Frk. Molly Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Litt usikker på skrivemåten, men dere skjønner vel......... Synes OTH er tøff/fin, men bagen er så liten + skyggen virker så "kort". Bogaboo er stilig, men litt rart med de små hjulene fremme + selve bagen/vognen virker som er litt lav? Noen erfaringer?
Gummianda:) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har begge deler:) Men jeg kommer nok til å bruke Bugabooen mest når lillegutten kommer, så får storesøster på halvannet ha OTHen. Jeg syntes begge vognene er supre, men holder kanskje en knapp på Bugabooen....spesielt til helt små babyer. Bugaboo har en stoooor lun bag, er lett (9kg) Blir bitteliten sammenslått, du har ALT i en vogn...for hele vognperioden. Den er utrolig god å trille...eneste den sliter litt på er tung våt snø, men der har du jo vinterhjul du kan kjøpe til...så er det problemet løst:) Den har masse flotte farger, og du kan velge mellom fleecestoff og canvas. Vendbart styre og sete. Bagen er lav, men mannen min på nesten 190 elsker vogna like mye som jeg på 153 OTH er også super, kan ikke si noe annet:) Men bagen er mye mindre, så du må over i sportsvogndelen raskere enn du må med Bugaboo. Det er heller ikke vendbart sete...og det er greit å ha dem vendt mot deg når de er bittesmå...syntes jeg iallefall:) Den er noe lang sammenslått, men for meg med stor bil har det ikke vært noe problem:) Den er en drøm å trille uansett hva slags underlag!! Bare spør om det er noe annet du lurer på
Frk. Molly Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Takk for flott svar! Tror nok jeg holder en knapp på Bugabooen,ja! Synes fleece er finest, men tror du det er mye mer praktisk med canvas? Har vært litt "traust" i vognvalg tidligere, med Simo, så nå har jeg lyst på noe sprekere!
Gummianda:) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har fleece trekk selv, men skal bestille et ekstra i canvas...ja takk begge deler her:) Fleece virker litt lunere, men trekker til seg litt støv og hår....ikke veldig plagsomt, men bare så du vet det:) Canvas har jeg ikke noen erfaring med selv (enda) men ser for meg at det er enklere å holde rent...pluss at det er noen farger jeg sikler etter der:) Kjempeflott å få prøve litt forskjellige vogner Har vært igjennom en del vognbytter siden mai i fjor:) hehe Men det er ingen som har vært i hus like lenge som disse to vognene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå