Min *lille* prins*er stor* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 tenker litt på disse nye produktene uten sukker eller 70% mindre. jeg styrer helt unna disse produktene! sukker er et naturlig søtnings middel, og tror det er bedre en alle disse tilsetningsstoffene... jeg mener ikke at barna mine frotser i sukker og snop, men får lørdags godt og brus til lørdag, og ellers vanlige matvarer som det sikkert er litt sukker i...
Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg er skeptisk mot kunstige søtningsmidler - og det er jo vel anbefalt å holde barn under 3 år borte fra dem. Prøver å passe på.
Mamman til AM&JS Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Er mer skeptisk til kunstig søtningsmiddel enn "ordentlig" sukker... Men alt med måte..:
Gjest ->>- Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 En del av de sukkerreduserte produktene har ikke fått sukker erstattet med søtningsstoffer. Disse er helt ok. Mange har fått det, og de er ikke anbefalt for barn under tre år. De har i grunn ingen holdepunkter for å sette grensen der, og man vet forholdsvis lite om effekten av disse stoffene også på større barn/voksne. Jeg er helt med på at sukker er et naturlig søtningsmiddel, men synes ikke av den grunn det er noe man bør spise veldig mye av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå