Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg har vært og er en del plaget med hodepine, har vært det de siste ukene. Er nå i uke 33, og lurer på om noen andre er plaget med dette? noen som eventuelt har råd eller vet hva det kan være? Jeg drikker masse vann!
ellesant Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg tror det bare er noen som blir plaget av det innimellom. sikkert en sånn teit hormon-ting som ikke kan påvises. Du kan kanskje sjekke blodtrykket ditt, kan være det er høyt? Men det blir jo sjekket på kontroll, så da hadde du jo visst det.
jan.mam Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg var en del plaget med hodepine i 2. trimester, men nå er det heldigvis ca 3 uker siden forrige anfall. Den satt da gjerne i 2-3 dager og var forferdelig slitsomt. Det var ikke alltid det hjalp med paracet. Hadde samme plagen med 1. mann. Det var nok hormonelt med meg. Men har du fått sjekket blodtrykket ditt, snakket med legen/ jm din om det? Er du hoven. Du bør få sjekket det i alle fall. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå