Yummy*Mummy* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har bestilt farsdagsgave fra snuppelure. kopp og diplom. Men ser ikke noe sted hvor lang ølleveringstiden er på dette. Noen som vet om det tar lang tid? Vil jo gjerne ha det i boks til farsdag... Takker for svar:)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 ja jeg syns ikke det er så veldig lang leveringstid på det,husker ikke helt men noen virkedager..
Yummy*Mummy* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 noen virkedager? oi, det må jeg si er bra. Da kommer det nok tide:)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 ja nå skal ikke jeg love noe men jeg mener å huske at det ikke tok så lang tid..
suseduse Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 jeg bestilte søndagskvel, fikk diplom onsdag og kopp torsdag men koppen måtte jeg klage på for bilde ble ikke noe pent, men da sendte de bare ny med returpakke, så kjempe fornøyd ikke fått den andre koppen enda, men ..
## lille blomst ## Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Har bestilt kopp med bilde på. Husker ikke akkurat hvor mange dager det tok, men det var under 1 uke. Ble kjempefornøyd med resultatet. Har bestilt fotogaver, julekort og bilder derfra tidligere også og har alltid vært fornøyd.
herethereandeverywhere<3 Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg har bare bestilt bilder derfra, og det gikk to virkedager pluss postgang hvis jeg ikke husker helt feil. Men jeg syns det er dyrt! har gått over til NFOTO nå, og det er halve prisen av hva jeg betalte hos eurofoto. Og ikke nevneverdig kvalitetsforskjell på bildene heller.....
happybirthday Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg har, og fått bekreftelse på mail om at den blie sendt 4 dager etter mottatt bestilling. Så hvis det stemmer, bør jeg få den i dag eller i morgen....
kua kalva,drektig igjen Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 vi fikk alt etter to dager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå