Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Etter mine beregninger har jeg IKM i dag, testet snaaaaaaaaaaaaakt positivt i helgen og prøvde med en annen type i går som var negativ. Har hatt masse murringer i magen siste uken, men tanta har fremdeles ikke kommet på besøk (pleier ikke å ha murringer før samme dagen hu kommer heller.....) Og nå holder jeg på å gå på veggen!!!! Sitter på jobb og klarer overhodet ikke å konsentrere meg i dag i det hele tatt.... Har bestemt at hvis tanta ikke kommer før lørdag, skal jeg teste igjen da..... Måtte bare får det ut et sted, og er ingen jeg kan snakke med, da ingen av våre venner vet at vi prøver enda....
Giinaღ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Men hvilke tester har du brukt og hvilken fikk du positiv med? Jeg har IKM i morgen og testet positivt med CB i går kveld og i dag tidlig. Har hatt samme symptomer som deg. Mensmurringer og litt vondt i korsryggen…. HÅPER virkelig den sitter for deg også!!!!!!
lykkelig-mamma Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer Gina du er nok gravid:) Jeg er usikker på når jeg har ikm....trodde.det var i går, tok test og den var negativ, så er veldig deppa i dag. Jeg krysser fingrene for deg cecilie!!!
Cecilie :o) - 2 pp. Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har brukt stavtest fra billige-tester.no (positiv) og quick respons(negativ) og CB digital(negativ)
Søskenspire i oktober Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Masse konsentrasjonsvansker her i gården! Testet neg på IKM, veldig skuffet. Hadde til og med mensmurringer. Følte meg innbilsk, da jeg har kjent perioder med masse forskjellige symptomber. Da tante ikke kom 5 dager etter IKM testet jeg igjen- en svak strek - Ny innbildning? Testet igjen etter anbefalte 48 timer. Tydelig to streker, men svakere. Tør jeg håper? Min sambo syntes det er altfor tidlig å si det, selv til foreldrene våre - det gjør det jo ikke lettere. Lykke til jenter! 5+1 i 3pp..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå