Gå til innhold

Flere som er MATVRAK????!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin om 4 dager og har lagt på meg sikkert 10 kg siste 2 månedene. Jeg spiser mer enn samboeren min og klarer ikke dy meg når det kommer til godteri, is og kaker! Skulle bake kaker og boller til barselgjester (til å ha i frysen) men det er spist opp! Kjøper is i smug og sitter hjemme og drysser på m nonstop og peanøtter og bare har det så sinnsykt bra!!!!!! Koser meg glugg i hjel! Er nesten ikke i aktivitet heller, går en tur om dagen, og gjør ellers litt husarbeid. Gått opp snart 20 kg tilsammen. Våkner om natten og bare må ha noe mat ellers får jeg ikke sove, selv om både meg og min kjære spiste middag sammen kl 20-21 om kvelden. Og han er IKKE sulten når han våkner.......

hilsen Matvrak nr 1:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg spiser godt jeg og:-) Men prøver å spise lite og ofte.. Spiser 5-6 måltider pr dag. Var oppe noen netter jeg også for å spise, men nå spiser jeg en skive rett før jeg legger meg. Da slipper jeg å spise om natten. Er nå i uke 38 og har lagt på meg 17 kilo... Det er så mye at jeg nå driter i om jeg legger på meg 3 kilo til... Jeg spiser når jeg er sulten, ferdig med det:-)

Kos deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...