rolly Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 uff og uff er en dårlig mor jeg alså.gutten min på 16 mnd får syltetøy på skiva og det hender han får nugatti også,og det er ikke det værste for han får juice på flaska si også lurer på om han i det hele tatt kommer til å vokse opp jeg?kanskje blir han syk også hva vet jeg uansvarlig er jeg nok
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ja du får diplom for årets verste mor! ;P
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg vil også ha diplom. Jenta mi fikk pannekaker med lønnesirup til frokost, kvalifiserer det??? ;¤)
rolly Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 hehe ja lønnesirup er jo ikke sunt da fy deg og pannekaker da er det ikke mye fett i det?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 hmmm.. Hva skal jeg si da? Sønnen min fikk grøt igår, med sukker på! Dessuten drikker han eplejuice hver morgen. Altså, jeg tror ikke at noen synes man er en dårlig forelder om barna får sukker i seg. Det er da enorm forskjell på å ha et variert kosthold som tillater søtsaker og det å fore opp barna på doughnuts.
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Må fleipe litt også. Ting tok jo helt av her. De fleste er vel gode foreldre med et helt vanlig kosthold.
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Gutten min har ikke fått noen av de tingene enda, så da er vel jeg den perfekte her da? ENDELIG!!!!
rolly Skrevet 1. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 1. november 2007 ja da er du så flink så stratos hehe
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Fatter i grunnen ikke hvorfor jeg gidder å kjempe deres kamp her! Men noe må man jo diskutere :DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå