Gå til innhold

uff jeg er en dårlig mor


Anbefalte innlegg

Skrevet

uff og uff er en dårlig mor jeg alså.gutten min på 16 mnd får syltetøy på skiva og det hender han får nugatti også,og det er ikke det værste for han får juice på flaska si også

lurer på om han i det hele tatt kommer til å vokse opp jeg?kanskje blir han syk også hva vet jeg

uansvarlig er jeg nok

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du får diplom for årets verste mor!

;P

 

Skrevet

Jeg vil også ha diplom. Jenta mi fikk pannekaker med lønnesirup til frokost, kvalifiserer det???

;¤)

Skrevet

hehe

ja lønnesirup er jo ikke sunt da fy deg og pannekaker da er det ikke mye fett i det?

Skrevet

Diplomet da?????

hi hi

Skrevet

hmmm.. Hva skal jeg si da? Sønnen min fikk grøt igår, med sukker på! Dessuten drikker han eplejuice hver morgen.

 

 

Altså, jeg tror ikke at noen synes man er en dårlig forelder om barna får sukker i seg. Det er da enorm forskjell på å ha et variert kosthold som tillater søtsaker og det å fore opp barna på doughnuts.

Skrevet

Må fleipe litt også. Ting tok jo helt av her.

De fleste er vel gode foreldre med et helt vanlig kosthold.

Skrevet

Gutten min har ikke fått noen av de tingene enda, så da er vel jeg den perfekte her da? :) ENDELIG!!!!

Skrevet

ja da er du så flink så stratos hehe

Skrevet

Fatter i grunnen ikke hvorfor jeg gidder å kjempe deres kamp her! Men noe må man jo diskutere :DDD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...