Gå til innhold

Flere som ikke liker sin hs??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 14 dager siden var jeg på kontroll med Lucas, og hs ble kjempe fortvilet fordi han var så tynn, og under gjennomsnittet. Fikk klar beskjed om at han får for lite mat, og sikkert er sulten hele tiden.

Vi ble enige om at han skulle få mme i tillegg til mm, og jeg gikk hjem å følte meg som en dårlig mor...

Han har jo fått tilbud om pupp når han ville, så jeg føler ikke jeg kunne gjort noe anderledes. Han har dessuten vært blid og fornøyd, og ikke gjort tegn til at han er spesielt sulten.

I går var jg på kontroll igjen, og han hadde gått opp 740g.

Dette er kansje litt mye på 14 dager, men jeg ble jo glad og tenkte at nå blir hun vel fornøyd...?

Men neida!

Nå må jeg slutte med et av de to mme måltidene, fordi han risikerer å bli tjukk!!!!!

Men han sover så mye bedre når han får mme på morgen og kveld, så jg DRITER i hva hs sier!

Henne blir jo ikke fornøyd uansett:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker for så vidt min helsesøster, men føler ikke at hun er så himla kompetent akkurat. Derfor følger jeg de rådene jeg vil, og driter i de andre... :o/ Hun er ganske nyutdannet, og for all del kan man være flink allikevel, men føler bare ikke at hun er det... Må ofte slå opp i bøkre etc. før hun kan svare meg på et spm....

Skrevet

Jeg kan godt bytte bort hs som vi går til, men det er fordi hun sier og spør om så mye rart som ikke har med barnet å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...