1stor1liten =) Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 snakket med sambo og fikk meg en gråtestund. han jobber mye, pengestress og litt div. har ikke følt det sånn før i svangerskapet,men nå kom det.. må si det var godt å få det ut!
☆Monkey Business☆ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Før jeg fikk barn gråt jeg svært sjelden...nå? Gråter nesten hver dag, hehe...alltid noe som får meg til å tute, senest i går begynte jeg å gråte da han gutten fikk gullbilletten i charlie og sjokoladefabrikken, hehehehe......
M@mm@ til mine barn Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ja, og det kommer nok mer etterhvert.... Jeg skulle opp en trapp på søndag, og slet på bagasjen men bekkenløsningen og alt. Dette var da på NM i Taekwon-Do og en fotograf skulle opp trappen, og kjeftet på meg fordi jeg stoppet opp og tok en pausen. Det skulle han ikke gjort for han fikk høre ti de grader hvordan det var å være gravid med bekkenløsning og masse bagasje og attpå til komme tilbake fra sykehuset med en datter som ble sendt dit i ambulanse. Han var kjapp opp trappen for å hjelpe meg med bagasjen gitt. HORMONER... jippi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå