snirkeline Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Noen som har kjøpt der? Vi skal en helg til Sverige i starten av des,uten unger.Og tenkte kanskje å kjøpe der hvis det er billigere. Datteren min ønsker seg veldig det til jul
nennemor og vesla Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Nintendo DS er sonefri, så det går helt greit å kjøpe utenfor Norge.
snirkeline Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Ok.Og det er sånn at det går helt greit å bruke spill til den som blir kjøpt i Norge?
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Sverige har de fleste standarder på ting som norge har, bortsett fra stikkontakter til lamper. Vi har kjøpt spill til andre maskiner i norge og brukt dem i sverige. Alltid gått helt fint det.
snirkeline Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Så bra:-)Da satser jeg på å kjøpe den der:-)
Trulte76 Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Samboeren min kjøpte det fra usa i fjord (julegave til jentene) Mye biligere.. Kjøpte lader i norge da siden de har litt anderledes stikk kontakt, Så du kan fint kjøpe de i sverige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå