Gå til innhold

El til helga - mannen bortreist!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på Medicus i går for sjekke at ikke noe var galt etter utskrapningen i vår. Det var det heldigvis ikke, men gyn sa at jeg har el først til helga, og i dag reiste mannen min og kommer ikke hjem før søndag! Hadde sex i går , men er redd det ikke holder...

Ja, ja. Får vel satse på neste måned, og at vi får verdens beste julegave, da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de kan jo leve inni deg i 5-6 døgn vet du! :) Jeg har også et mål før jul.. hehe

Skrevet

Så fint at alt stod bra til da! :)

Er frustrerende å ha el og ingen mann. Men sånn er jo d bare avogtil! D er jo sant at sædcellene kan leve ganske lenge inni deg, så du får jo vente og se :)

Tror forresten d er mange her inne så ønsker å få to blå innen jul ;)

Skrevet

Hei, der var du jo:-)

Hvilken dag i syklusen er du på i helgen? Jeg hadde faktisk el på dag 23 i syklusen forrige pp, hadde alle symptomer på el rundt dag 14, men testen var negativ..den var derimot positiv på dag 23, og nøyaktig 14 dager etter kom TR..Mannen min var også bortreist da jeg hadde el, og vi var skikkelig sløv i perioden før og etter pga at vi var sikker på at el hadde vært, og ikke slått ut på el-test..Trodde jeg var gravid siden jeg testet positivt på el-test så sent, og i tillegg fikk alle disse skyggene på graviditetstestene, men legen min sa at syklusen min er sannsynligvis blitt lengre etter MA. Kan det være det som har skjedd med deg også, at dere bommer på el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...