Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei jenter! Jeg er veldig gifte- og babysyk og klarer ikke la være å mase på sambo, som ikke er klar på en del år... Men nå mista jeg mensen og kan være gravid (tror ikke det da) og konfronterte han med det. Han sa han ikke ville gå fra meg (jeg var redd for det) og faktisk hadde gledet seg hvis jeg var gravid! WOW!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #2 Skrevet 2. november 2007 Åååå det høres jo kjempe bra ut... ) Du må skrive når du vet om du er gravid ) Spennende.. masse lykke til.. Krysser fingrene for deg )
_ankis_ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Å, så bra for deg:) Det er jo noen ganger lettere for mennene å glede seg over "uhellene" enn å faktisk innrømme at de er klare for barn... tror jeg hvertfall:o) Samboeren min greide ikke helt å takle den nyheten, håper han skjerper seg der, og det er jo utrolig frustrerende når alt jeg har lyst til er å glede meg og fortelle alle så jeg kan snakke om det. Lykke lykke til:)
Tøydukka Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har vært gjennom et par sånne jeg og, og sambo taklet det veldig bra. Men jeg var ikke gravid, og jeg ble helt knust. Og sambo som alltid er veeeldig nøye med prevansjon ble enda nøyere. Tar meg selv i å lure på om han er en av de som i realiteten aldri kommer til å tørre å sette i gang med å lage barn, selv om han sier "kanskje om et år eller to"... Men isåfall får jeg vel sette igang et lite uhell:P Uff nei, så slem klarer jeg ikke å være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå