Bellamora Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Oi nå fikk jeg det for meg at det faktisk nærmer seg. Har vært ganske rolig til nå, har ikke kjøpt spesielt mye eller stresset med noe som helst. Men når jeg ser fremover, kommer tiden til å gå kjempe fort. Plutselig er det jul, og etter jul går jeg ut i permisjon. Det er helt utrolig. Jeg har hatt et fint svangerskap etter uke 12 og det hjelper jo på en del. Jeg og samboeren min skal på storbyferie om 2 uker også. Skal bli deilig å komme bort litt. Det anbefales å ha noe slik å se frem til. Skaff dere billige flybilletter å reis å kjøp julegavene deres på et nytt sted. Ønsker alle lykke til videre med sine dager igjen=)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har 105 dager igjen og ser veldig frem til å se bare to siffer om noen få dager... tiden står nesten stille for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå