Gå til innhold

66 dager igjen, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler tiden går så frykteig tregt sukk! Jeg er også så usikker på hvor ungen fødes, jeg er i full studie i en annen by og jeg skal ha eksamen to og en halv uker før termin+ vi sliter med et hus som skulle ha vært ferdig for ett år siden:( Jeg må si jeg er misunnelig på dere jenter som kan handle inn ting for babyen og til og med pusse rommet eller klargjøre det før den lille kommer=(

huff dagens suting er servert, sorry men jeg kan ikke noe for det jeg skulle ønske ting var bedre. Da hadde gleden og vært enormt!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vår lille gutt må dele rom med storebror etterhvert, men sånn er det bare...gjør det beste ut av ting :)

Skrevet

Takk for svaret, det hjelper å tenke positivt og bruke de muligheter som finnes. Vi har en grei leilighet nå.

Ungene har venner og det er et rolig og hyggelig miljø, man blir bare lei seg av og til, når ting blir så ufattelig komplisert enn antatt. Vi fikk så mye problemer med dette huset. Håndtverkene gjør ikke ting etter planen, naboen fra helvette klager på baggatelle ting som ikke har noen praktiske problemer for dem og kommunen har ikke makt til å avgjøre ting rask.

Dette er et hus vi hadde drømt om, stort og flott og vi falt med engang for tegningen vi fikk av byggern, nå er alt gleden i ferd med å bli borte:(

Ellers gelder jeg meg til den lille kommer det skal bli hyggelig uansett:)

Hilsen og tusen takk for svaret igjen!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...