Gjest Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 He he fra en anonym...................."hjeeeeeeeeeeeeeeeelp" he he. Takk og smaaaaaaaaaaask=)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Grrrrrrr:-) Tenk det du.. jeg er den feite, stygge, tannløse, kalkunfitta som slenger rundt med ukvemsord og som rakker ned på dere syke kjærringer her inne... målet mitt er å bryte dere ned psykisk slik at der får det like jævlig som meg... 1. ja til fri hårvekst!!! 2. snicker og bamsemums er sunt. 3. nei til daglig hygiene 4. mannfolk er noe dritt.:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 He he, NN nr 4.....sleit du med å skrive den ha ha?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Hææææææææææ???? er du frekk også??????? Bare vent du.. skal nok trakkasere deg daglig, hvis du ikke trekker tilbake den ekle kommentaren med en gang!!! Makan til frekk kjærring du er..hrmmfffffff:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Ja må passe på å stå i stil til horna mine=)=) "Smask,smask din store mannehater"
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hrmmf... må vel skaffe meg et nick igjen.. dette liker jeg ikke:.-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 He he nei, tenker du skjelver på hendene dine når du taster............................ m-a-n-n-e----h----a--------t-----------------e-------------------------r hi hi hi, kler best nick du=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå