Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 gjør hun det ved overtid, eller etter mas fra den vordende mor?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Er ikke alle som gjør d.. Men noen gjør d på overtid ja.
Ezmeralda Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Min jordmor har ikke sjekket det. Skal på siste kontroll hos henne på mandag og hun har ikke nevnt noe om å kontrollere noe utenom det vanlige. Da er jeg en uke over termin og føden overtar ansvaret for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå