Gå til innhold

Orker noen legge denne ut på skravlesiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av kjæresten min nå!! Ok, det skal sies at jeg er gravid, smådårlig enda, vert skikkelig ille, og lei og atter lei.

Alt han sier og gjør irriterer meg greanseløst og jeg klarer iallefall ikke ha sex.... Og jeg som nettopp var så forelsket....

Akkurat nå har jeg mest lyst å bare flytte alene..... Jeg er tre måneder på vei... tre og en halv ca..

Jeg er så lei, lei , lei og lei :(

Er det noen flere som har hatt det sånn her og blitt bedre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, da jeg var gravid med nr 2, kastet jeg ut samboeren, tålte han rett og slett ikke.

Men jeg kom krypende etterhvert da hormonene hadde lagt seg etter en uke he he.

Så tror nok ikke at det er helt uvanlig eller så er det bare vi to som ikke er helt normale.

Skrevet

Hormoner er alt jeg har å si hehe...

Hadde ei venninne som klaget sånn over sin saboer, mens ho fikk ingen sympati fra sin søster eller meg hihi..

Går nok over :)

Skrevet

hehe..med nr 2 så ble jeg i hele andre trimester kvalm av alt fra synet og kroppslukta til gubben ( selv når han var nydusja), det gikk over etterhvert ( sov hver for oss en stund)....i tredje semester spiste jeg han nærmest opp og var veeeeeldig forelska og amorøs av meg..hehhe...så "stay in there".... Snakk ut med ham og forklar at ofte så virker hormoner bare sånn..spesiellt hvis man er litt dårlig...jeg var dårlig da jeg fikk avsky i hvertfall... 1 trimester med nr 3 la jeg også gubben nærmest for hat pga hormonene..men det gikk seg til og nå har vi det topp sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...