Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Flere som er dritt lei jobben nå som dere vet at det nærmer seg et helt år fri?? Jeg er trøtt og sliten og gruer meg til hver eneste dag på jobb! Er ikke typen som klarer å syte på meg en sykmelding heller, da må jeg ha supergod grunn... Er så sint på meg selv for jeg føler jeg fortjener litt fri liksom, er jo aldri borte fra jobben! SYTE, SYTE, SYTE;o)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 JEG ER SÅ ENIIIG!!!! jeg er så lei at jeg ikke får sagt det. hver eneste dag gruer jeg meg også. alt er et ork! jeg prøver å si til meg selv at jeg kun har to mnd igjen før jul og perm og greier, men det virker som en evighet.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Ja vi er mange som tenker slik, men personlig synes jeg det er bra at noen gravide går fram som et godt eksempel og ikke sykemelder seg for"ingentlig" slik mange gravide gjør. Stå på, som du selv sier så skal du jo snart ha 1 år fri.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Dagens innlegg for min del, kunne ikke vært mer enig.!!! Går på jobb hver dag, men er sååååå lei. Kjipt å stå opp med den følelsen, før var det ikke sann. Lengter etter å kunne kose oss hjemme med lille nurk... Jeg har ikke så dårlig samvittighet med det der med sykemelding, når jeg blir så sliten og lei at jeg trenger det- kommer jeg til å høre om det! Men det får bli litt nærmere jul først så jeg kan se ting an.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Hehe, synes det er litt morsomt at det blir nevnt " et år FRI".... ja ja, jeg hadde det travelt nok jeg, da jeg fikk mitt første barn - ikke så mye fri og slaraffenliv som jeg i utgangspunktet hadde trodd:-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Nå var det jo fri fra jobb det var snakk om her da!! Er fullstendig klar over at det ikke blir et slaraffenliv å få barn, spesielt da jeg kommer til å være alene mye i tillegg da mannen har reisejobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå