Mamma'n til Thias Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Damer, jeg tenkte å invitere til julefest! Det er jo ufattelig lenge siden vi har vært samlet alle sammen, og jeg har litt gaver å dele ut. Jeg vet at jeg ikke bor sånn supersentralt, men jeg har tumleplass til alle - både engler og englebarn (og englehunder om de må være med) Gubben hiver jeg ut (dersom ingen har behov for julepynting) så vi kan være aldeles i fred. Jeg foreslår at vi tar med oss litt alle sammen - (Nr2 - JA, du kan ta med kake!) , så får vi et riktig så fint måltid. Helgene er jo ofte hellige for mange, og det er mye stress sånn rundt jul... så tenkte vi kunne ta en ukedagkveld! Slenger ut noen datoer her... kopier lista og skriv på nicket ditt etter datoen dersom den passer, så finner vi fort ut hva som passer for flest: Torsdag 22.november Tirsdag 27.november Torsdag 6.desember Mandag 10.desember Tirsdag 11. desember Torsdag 13.desember
Mamma'n til Thias Skrevet 1. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. november 2007 Nunne skal prøve å bli med om vi bare finner en dato!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Torsdag 22.november! Tar med meg en engel fra Verdaln jeg da! hehe.....
doffine Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke noe overskudd til å bli med på noe etter jobb. Er så trøtt om dagen...
Mamma'n til Thias Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Så dumt... var derfor vi la det til kvelden, for å få deg med. Men skjønner at du er sliten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå