polarn & pyrene Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 må ha pass til jenta mi på 2 år. hv koster det? noen som vet?
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 var det ikke 270kr nå tror jeg.
* 5 om dagen * Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 260 kr er det det tro?? det står inne på siden til www.toll.no
nettie med 4 små Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Betalte 270 kr for pass til Marie, men ho er tre mnd så usikker på om det er dyrere når man er fylt to år...
lille je Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Uups, ja, prisene på pass generelt har vel gått ned...
klg,2 boys now:) Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 gikk ned til halv pris 1.7 i år.så er nok rundt 250-300kr
polarn & pyrene Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 ok takk for svar. da har jeg noe å gå ut i fra.
* 5 om dagen * Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 http://www.politi.no/portal/page?_pageid=34,49023&_dad=portal&_schema=PORTAL&articles7_mode=skjemadetails&articles7_articleId=33089&articles8_mode=downloadskjema&articles8_articleId=33089&uicell=uicell02b&navigation1_parentItemId=1927&navigation1_selectedItemId=2453&orgUnitId=
#Ariadne# Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 ny pris for pass til barn.. ca 250 kr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå