Gå til innhold

Bare jeg som ikke er "lei"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde menstermin 26 oktober og ul-termin nå om 8 dager....og syns det egentlig går altfor fort:-p

Har flere venninner som er høygravide ( og ser det her inne oxo ) som er så lei og håper at fra "høygravid" dagen, så må den ungen se å komme...

Formen er så som så nå, men er jo luksus da...sende de andre ungene på skolen og så bare krype opp i sofaen med god morgen Norge og frokostbrettet på magen å bare slappe heeelt av:-)

Flere som bare nyter de siste dagene i fred og ro?

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har 5 dager til termin.. er ikke lei av og være gravid egentlig.. men er lei av bekkenløsningen.. så sann sett så hadde det vært fint om hun kom snart... men nyter stillheten... hehe.. har ikke barn fra før... hehe

Skrevet

Jeg er heller ikke lei! Har vært plaga med kvalme og vært sykemeldt hele sv.skapet pga det,men bortsett fra det er jeg ikke lei. Har ikke barn fra før av,og "gruer" meg litt til alt styret,så jeg nyter godt den siste tida før livet vårt blir snudd på hodet! Har ikke hatt andre plager uten kvalmen og spyinga,så er vel kanske derfor!

Har 3 uker igjen til termin,så er vel fødeklar om 2 dager! Hjelp!

Skal ut på tur i sola med bikkja,og deretter møte ei bim-venninne for shopping,formen er bedre enn på månedsvis! Kan godt vente et par mnd til om det fortsetter slik,he-he!

Kos dere masse idag,fødeklare damer!

Skrevet

Man blir kanskje fortere "lei" når man ikke har noen fra før....:-)

Merker at alle rundt meg er "lei" av at jeg er gravid, og "maser" om at hun må komme snart...*pyton*...selv gemalen syns det er påtide..*ler* Er liksom bare jeg som koser meg og har allverdens av tid..*s*

Skrevet

En dag over termin her og koser meg glugg ihjel! Nyter lange rolige morgenstunder og gjør akkurat som jeg vil om dagene. Vært i super form hele svangerskapet og tenker at jeg er heldig som har unngått bekkenplager, vann i kroppen, ryggvondt osv. Men samtidig har jeg tatt ansvar for å holde meg i god form og spise sunt.

Men jeg føler meg allikevel klar! Gleder meg sånn til å få møte gutten vår nå...

Nyt videre og lykke til med innspurten!!

Skrevet

jeg er heller ikke lei,stor koser meg med stor mage =)

eneste jeg er lei er bekkenløsning og så å si konstant ned press ( ganske vondt til tider hehe) forige gang jeg var gravid var jeg heller ikke lei,liker det å ha en stor å fin gravid mage!!=)

Skrevet

jeg nyyter dagene som barnløs!! flyr rundt i butikker og til div avtaler her og der!! plutselig er det jo noen som henger fast i puppen her hjemme, så da er det begrensninger på hvor mobil man er! ;)

runder uke 39 i dag, og har det egentlig ikke så travelt!

formen er dessuten tipptopp! :)

Skrevet

Jeg er ikke høygravid enda, har enda 52dager igjen til termin, så blir vel litt "feil" å svare her...men men!

Jeg er absolutt ikke lei enda, er sykmeldt, men dagene går så fort at jeg vet ikke hvordan jeg skal få tid til alt som må gjøres før baby kommer!

Synes at 52dager til termin er alt for lite, og når jeg tenker på at min første sønn ble født 11 dager før UL termin og at mamma fikk alle sine 5 barn mellom 10 og 21 dager før tremin kjenner jeg at jeg får litt "angst"!

Er absolutt ikke klar for miste magen min..føler at jeg kunne gått gravid for bestandig! Men mye kan skje de neste 52dagene så det er godt mulig at også jeg begynner å bli lei når det nermer seg termin =)

Skrevet

ikke lei av d å gå gravid... men sliter med lungebet og bekkenløsning. Hoster hele tiden og kan ikke ta så mye medisiner. Så hun kan godt komme ut snart ja.........

Skrevet

HELT ENIG! Hadde termin forrige mandag. Koser meg glugg, jeg! :-) Nyter hver dag jeg kan gjøre hva jeg vil. Har jobbet fullt helt til 3 uker før termin og har hatt mye hyggelige ting å fylle dagene mine med. Når babyen kommer er det jo slutt på nattesøvn, impulsive kino besøk, restaurantbesøk, museeum, sykkelturer, hele livet og hverdagen må jo rettes etter babyens rutiner. Blir sikkert kos det også, men NYYYTER hver dag fram til den kommer. Ikke noe hast. Den kommer uansett!

Skrevet

Helt enig. Jeg er 15 dager fra termin og absolutt ikke lei. Lei noen av plagene som følger med, men det kan jeg leve med.

Det ER luksus å kunne gi seg hen til rent egoistisk avslapning det meste av dagen. Det blir det ikke mye av så snart ungen er ute.

Skrevet

Jeg er like letta hver morgen når snuppa ikke har kommet jeg! synes jeg trenger disse siste dagene.. Jeg er ikke så stor og tung, så tror nok det har mye ¨å si på at jeg ikke er lei. Som anonym over her sier så er jeg også lei av noen av plagene som følger med.. Enkelte dager er no dritt, mens de fleste går veldig fint egentlig! 24 dager til termin forresten.

Skrevet

Koser meg med litt alenetid på dagen , og driver med "redebygging" ;-)

Har ett par uker igjen , og er ikke føde klar riktig ennå !

Skrevet

Er lei av bekkenløsningen og av at det er tungt, men har ikke hatt noen hastverkfølelse i forhold til fødselen. Det er BRA for babyer å få være i magen lengst mulig, det tror jeg mange glemmer. Jeg får tvillinger, og har kommet til uke 36 nå. Er glad for hver ekstra dag de får der inne..

Samtidig er det godt å vite at de blir satt i gang, eller tatt med ks om ca to uker. Det merkes godt at det er 5.5 kg baby der inne (+ to morkaker, ekstra fostervann etc etc)

Skrevet

skriver under tigermor....

dette går så ufattelig fort... så jeg bare koser meg jeg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...