Nummer tre <3 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vet ikke helt om jeg vil si at det begynner å nærme seg, men det er ihvertfall under 6 måneder, så nå kan vi si at om et halvt år så er jeg kanskje kanskje kanskje gravid!! måtte november bli et vindkast som flyr raskt forbi..
AO3 Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 November flyr alltid fort forbi, vet du, det er jo snart jul! Men jeg tror nok likevel jeg har forlatt novemberjentene. Fem måneder blir så lenge. Tenkte å gå ut et brett til med p-piller, da er vi ferdige med flyttinga, og da skal jeg lodde stemningen hos min bedre halvdel.
Nummer tre <3 Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 ååhh.. heldig-grisen! får håpe at samboer er med da! hadde vært flott med en fultreffer nå rett før jul da!
AO3 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Vi får se hva han sier! Vi har ettårs-jubileum i helga (egentlig er det til uka, men jeg helgependler pga jobben fram til slutten av november), så jeg tenkte å ta det opp da, hvis anledningen byr seg. Men med tanke på at han trodde jeg tenkte å slutte med p-pillene i forrige uke, og ikke virket spesielt stresset pga det, håper jeg det skal gå. Og hvis han ikke gjør det, trøster jeg meg med at han er mer fornuftig og ikke fullt så hormon-styrt som meg, så da er det i tilfelle sikkert han som har rett!
AO3 Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Han ville vente litt til... Og han har jo rett i alle argumentene sine. Ja, det blir kanskje litt mye å flytte, begynne i ny jobb OG begynne å lage barn i løpet av en uke. Som sagt, sambo er mye mer fornuftig enn meg. Likevel tok jeg det fryktelig tungt, mye tyngre enn jeg hadde regnet med. Men å som vi har snakket litt, føles det bedre. Nå får vi bare håpe at ting roer seg litt ned på nyåret.
Nummer tre <3 Skrevet 13. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2007 man fokuserer så mye og syker seg så mye opp at man ikke klarer å tenke fornuftig... føler det sånn selv ihvertfall.. det er alt som står i hue på meg for tia.. noen ganger må man ned på jorda og tenke fornuftig innimellom... hehe.. ikke lett
AO3 Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Der synes jeg du beskrev det veldig bra! Du har helt rett, innimellom må man bare ned på jorda litt. Da er det fint at samboeren min er realistisk nok, og ærlig nok, til å si fra til meg hva han mener, og det setter jeg veldig stor pris på. Det er ikke så bra å være altfor mye her inne heller... Så nå prøver jeg å kutte litt ned på bim-tida. Det hjelper, det også! I tillegg til å fokusere på alt det andre jeg gjør akkurat NÅ, og ikke hva jeg gjerne vil gjøre I MORGEN.
m@ri Skrevet 28. november 2007 #8 Skrevet 28. november 2007 Å kjære vene det hadde vært deilig om man kunne sovet til midt i mars nå, og når man våknet var det vår, og bare å "gyve løs".. Skjønner at det er fler som tenker i mine baner, og ønsker seg baby tidlig i 2009.. Vi får jo god tid til å bli kjent innen den tid da... Er det noen"bli kjent" tråd her hvor de aktive legger ut div opplysninger om seg selv, eller tar man det bare etter hvert..? Jeg ser i hvertfall fram til at det skal bli april, med lengsel og smerte nå. Får håpe at vi greier å være så tålmodige som vi har tenkt, for nå begynner det å bli seint på året syntes jeg... Må prøve å ha litt annet fokus fram til det blir tid for å komme i gang med noe seriøs prøving.. Nå er det jo bare seriøs øving, og etter så mange år i gamet vet vi jo på en måte det grunnleggende... Selv om jeg liker øvingen også da..He he;-)
annabanana Skrevet 28. november 2007 #9 Skrevet 28. november 2007 Ja, hihi, øvelse gjør mester Det hadde vært noe med en tornerosesøvn til mars neste år, det frister innimellom når hodet tenker litt for mye på kulemagetiden. Men snart er det jul og så plutselig nyttår... februar.... mars.... og vips! -Så er det vår!! *Prøver å overbevise meg selv om at tiden går fort*
Nummer tre <3 Skrevet 28. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 28. november 2007 er ikke lenge til november er over da.. og i desember er det jo egentlig bare 24 dager! de andre dagene telles jo nesten ikke! og i januar skal vi vel begynne med vitaminer så det blir jo et skritt nærmere... men ANNABANANA ikke kom her og si at januar, februar og mars er over på et "vips"!! DEN kjøper jeg ikke.... **ekstremt-lei-av-og-vente**
annabanana Skrevet 28. november 2007 #11 Skrevet 28. november 2007 I know.... Fem måneder er nok ikke over på et "vips" (tappert forsøk på å overbevise meg selv på at tiden går fort). Men som du skriver er desember en måned hvor mye skjer, så den burde gå greit i alle fall. Æsj, jeg må bli bedre på å leve NÅ og ikke tenke så mye på alt som skal komme... Jeg er også ekstremt lei av å vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå