Gå til innhold

Morsomt fra barnemunn!


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går sat jeg å spiste frokost med sønnen min på 5år. Så spurte jeg harn om hvordan det var å gå i førskolegruppen i bhg? Joda det var bra! Men hva gjør dere i den gruppen da ?

Vi spiller spill og snakker om følelser og sånn! Det er jo derfor det heter føleskole gruppe mamma !! hehe trodde jeg skulle flire meg ihjel, men ikke dumt tenkt altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under middagen i går spurte jeg datteren min på 2 1/2 hvem hun syntes var mest morsomt å leke med. Hun svarte: Julie, Margrethe og lillebror.... Men mamma.. Alle barna er best, skjønner du.

 

Klok er hun, lille tulla. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...