*Vetlis* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 I går sat jeg å spiste frokost med sønnen min på 5år. Så spurte jeg harn om hvordan det var å gå i førskolegruppen i bhg? Joda det var bra! Men hva gjør dere i den gruppen da ? Vi spiller spill og snakker om følelser og sånn! Det er jo derfor det heter føleskole gruppe mamma !! hehe trodde jeg skulle flire meg ihjel, men ikke dumt tenkt altså!
Mamma på heltid Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Under middagen i går spurte jeg datteren min på 2 1/2 hvem hun syntes var mest morsomt å leke med. Hun svarte: Julie, Margrethe og lillebror.... Men mamma.. Alle barna er best, skjønner du. Klok er hun, lille tulla. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå