prins 07, prins 10 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Bor i blokk, og i midten av tre leiligheter. De to andre naboene hater hverandre, så vi bor litt mellom barken og veden kan du si. Igår kl halv ni, ringte det på en skokk med 13-14 år gamle jenter. Vi gadd ikke åpne, fordi det var sent og dessuten hadde de ikke kledd seg ut., bare "krevde" godteri. Naboen derimot, han åpnet, pekte på døra til naboen og sa: Han der har MASSE godteri (han hadde gjemt seg for halloween barna hele dagen), det tar bare litt tid før han åpner for han hører ikke ringeklokka... Resulatet ble at de stod å hamret på døra hans i 10 minutter. Må si jeg flirte godt når jeg sto å kikket i kikkehullet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå