Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jenta mi får mme, er 3 mnd og ei uke. Hun drikker "desverre" ca 1 liter i døgnet nå...av og til litt over, andre dager litt under. Hva i all verden skal jeg gjøre da, kan jo ikke begynne med noe velling enda sikkert?? Tenker så på nyrene hennes... Hun er ikke tykk, men helt normal! Tror dere det skader å gi bittelitt velling feks om kvelden? HS sier NEI.. Kan jeg gi ubegrenset med vann, eller må dette også gå "under literen" sammen med mme? Er så utrolig fortvila...håper noen kan dele råd og evt. erfaringer med meg!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Bare gi henne vann imellom måltidene nja. Er jo ikke sikkert hun er sulten hver gang, men tørst.
ziba Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Har en sønn på 3 1/2 mnd som spiser like mye. Det står anbefalt døgn mellom 160-200 ml pr måltid 5 ganger. Min gutt har vært oppe i 6 pr døgn a 200ml. Ringte hs ang dette og hun sa vi bare skulle gi han det han trengte. Ikke farlig å gi mer. Anbefalte ikke å begynne med grøt o.l før 4 mnd, så lenge de legger på seg normalt og følger kurven sin
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Takk for svar jenter. Godt og høre at jeg ikke er den eneste med dette "problemet"..hehe. Jeg gir henne det hun vil ha uansett, stakkar kan jo ikke nekte henne mat heller da! Er spent på hvordan det går nå som jeg har begynt med litt vann mellom måltidene. Foresten rart disse hs sier sååå mye forskjellig!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg hadde tatt 2 spiseskjeer grøtpulver opp i den siste flasken på kvelden. Så kanskje hun hopper over nattmat.. Det gjorde vi , da han også spiste for mye (1 mann). Har gått helt fint med han , er nå 4 år og lever i beste velgående som stolt storebror til mini på 5 mnd..
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Takk for svar anonym 11:12. Jeg vurderer sterkt å gjøre dette...hun sov natten gjennom lenge, men har først nå begynt å kreve den 7!!! flaska, altså på natten. Gjør ingenting om hun våkner på natten, er ikke det.. Blir det slik velling om man gjør det slik? Tror jeg prøver 1 ts først i kveld...det skadet ikke meg da min mor gjorde det samme når jeg var 1 mnd. de viste ikke bedre da..hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå