babyprincess Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 tar dere den med på sykehuset, gjemmer dere den en plass slik at han kan finne den selv når han kommer hjem (mens dere fortsatt er på sykehuset) eller gir du den når dere kommer hjem? Når vi snakker om pappaer...når er det egentlig farsdag? Så de hadde fått farsdagskort i butikkenen nå...
Stella™alene med Even & Linnea Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 farsdag er 11.11=) jeg ga pappan gaven før fødsel,men d var fordi det var en bok det kunne være fint å lese litt i før baby kom=) finn bjelke-pappa for første gang.-han er ennå ikke ferdig m boka,og nestedame kommer i starten av mars=)hehe
babyprincess Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 åh, så fin pressang da:-) (skjønner at du gav den før:-)) Sambo får ikke sånn bok av meg...han har ikke engang sett i noen av de vi har allerede...så tviler sterkt på at han vil lese om jeg gir han i pressang, hehe... Tusen takk for svar:-)
Gjest janbaby Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg kommer til å gi den etter fødselen Vet ikke hva jeg skal kjøpe enda, men noe lurt må jeg finne på
mamman til karen elisabet. Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Vi har snaket litt om dette med gaver til værandre faktisk men vi bestemte oss for å kjøpe en ting til oss begge to fra oss. Vi vil invistere i et videokamera for å ta vare på minene.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Her i huset har det aldri vært snakk om verken noen pappagave eller mammagave, har ikke engang tenkt tanken... Man kan jo ikke få noen bedre gave enn en baby Hva skal man med noe annet da; når man allerede har fådd det største av alt!!!
♡ snart 3barnsmamma Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Enig med innertiern. Vi har ikke kjøpt noe mamma- eller pappa-gave, for vi er begge enige i at babyen er den største gave uansett. Har to fra før, og jeg må innrømme at jeg husker ikke i det hele tatt hva jeg har fått på barsel av besøkende. Vet at mine foreldre og mine svigerforeldre har hatt med noe, men husker ikke hva, for alt sentrerer seg om den lille, det matrielle (som ikke er til babyen) betyr liksom så lite i den perioden!
mamman til gogutten Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ikke kjøpt noen pappagave og kommer heller ikke til å gjøre det. Men siden det er farsdag har jeg kjøpt en gave som jentungen kan gi han i farsdagsgave. Forventer ingen mammagave heller, men er alltids koselig med en blomster men tviler på at jeg får det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå