pandabjørn Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med navndagen til gutten din... Linnea blir født på min navndag )
*Vetlis* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Jo takk skal du ha! Så moro da :-) Sjekket akkurat ut navnet til babyen vår, men viser seg at hun faktisk ikke har navndag hehe!
Gummianda:) Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med navnedag:) Hva slags navn har du valgt som ikke har navnedag? hehe:) nysgjerrig ja:)
*Vetlis* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. november 2007 Tusen takk Ane*venter nr fem*! men det er nok hemmelig :-) Er veldig få som heter det.. Å vil liksom bevare det litt :-) Skal ikke sette navn i avisa heller vi.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå