Audacious Angel Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hei, jeg lurte på om noen av dere jenter har noen erfaring med så små barn og feber? Kan ikke huske at snuppa mi hadde feber før hun var rundt 5-6 mnd og da hadde hun den fjerde barnesykdommen.
wirre;o) Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 ikke jeg, men veninnen min som har en baby som er en måned eldre en lillewirre. hun ringte legevakten og fikk beskjed om å komme ned uansett siden jenta var så lita. de ville sjekke henne før de sa det var greit å gi henne en stikkpille;o)
Audacious Angel Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ringt til lege, og fikk time med en gang. Sitter og venter på svigermor som skal hente oss. Han har endelig sovnet litt og jeg spør her for jeg syns jeg har hørt at de ikke skal ha feber før de er rundt tre mnd.... ??
Gjest Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vel, min lille gutt hadde feber og vannkopper når han var tre uker.. Da fikk han en paracet stikkpille etter anbefaling fra legen.. Sikkert greit å høre med legen ja, for man blir så usikker når de er så små og blir syke.. Jeg sitter her med en liten tass på 6 uker nå som har blitt forkjøla.. Han hoster og snørrer, men forhåpentligvis går det snart over.. Lykke til til dere, ha en fin dag:-)
Gjest Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Iflg legen på helsestajonen vår skal man ha meget lav terskel for å gå til lege når barn under 6mnd får feber. De skal visstnok ha endel antistoffer fra moren som "varer" i 6mnd, og derfor bør det visst alltid sjekkes når barnet er lite og feberen middels-høy. Men, det trenger jo ikke å være noe farlig fordet da, bare viktig å sjekke i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå