Gå til innhold

Prøving av brudekjole


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Gifter oss mai neste år, og etter fødsel er jeg på vei ned i vekt nå. Regner med å ha tatt av rundt 10 kg til jul. Hadde tenkt å prøve brudekjole på nyåret. Vet ikke enda om jeg skal leie eller kjøpe... Men snakket med ei jente som skal gifte seg i juni, hun mente det var for seint. Hva tenker dere??

Takker for svar!

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For seint?

Nei, det er det da ikke.

 

Kjøpte kjole 2 mnd før jeg, fikk den 1 mnd og 1 uke før jeg giftet meg.

Kjøpte via Torunns drømmekjoler, og var da uprøvd så burde jo virkelig vært stresset... :P

 

På nyåret holder i massevis :-)

Skrevet

Er ikke for sent. Gifter meg også i mai og de sa jeg burde komme i januar. Ellers ville jeg ikke hørt så veldig mye på de i butikkene - de er ofte ute etter å få til et salg... Venninnen min både fant og fikk sydd om kjolen sin mindre enn enn en måned før bryllupet. Men selvsagt - kan man finne kjolen tidlig er jo det bra - sparer seg masse stress..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...