Makkapakka Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er redd min jente på 2,5 mnd. spiser for lite om natta... Tidligere sov hun fra ca kl 22:30 til ca kl 08:00, med 1 måltid ca kl 04:00-05:00. De siste nettene har hun derimot sovet hele natta uten nattmåltidet. I går la jeg henne 21:30 og hun sov til kl 07:30. Det er jo deilig for meg, men jeg er redd hun får for lite mat!!! Hun spiser ca hver 3 time på dagen, med første måltid rundt kl 08:00. Av og til på kvelden blir det hver 2 time, fordi hun virker ekstra sulten. Hun er ikke særlig flink til å sove på dagen. En liten blund etter frokost. Deretter kun smålurer på 20-30 min. Er vi ute på tur på formiddagen sover hun godt i vogna si (opptil 2-3 timer), men våkner med en gang vi ser inngangsdøra vår... Sover hun godt på natta fordi hun sover så lite om dagen? Tror dere jenta mi får nok mat?
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Du kan bare la henne sove, så lenge hun spiser normalt om dagen, hun våkner om hun blir sulten. Du finner fort ut om hun trenger mer mat under veiinga på neste kontroll på helsestasjonen. Du er heldig som har et barn som sover så fint, så nyt det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Om hun har vektøkning er det jo ingen problem. De pleier jo selv gi beskjed når de er sultne. Mange babyer som ikke får nattmat.
En liten mamma Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Ja, jeg tror at jenta di får nok mat! Så lenge ho er glad og fornøyd på dagtid og spiser så ofte som ho gjør, så er det jo helt topp at ho sover hele natta! Bare nyt det, du er heldigere enn de fleste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå