Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er det noen andre som har tenkt og ha pc: på barnerommet? Har hørt at jeg ikke bør ha det..... Vi har også en STOOR forsterker ( samboeren min spiller gitar) på samme rom........... Hvis begge deler er slått av når de ikke er i bruk.............kan man da ha dette i samme rom som barnet kommer til og sove i ??? Hvordan ordner dere andre dette som ikke har ekstra rom i huset/leiligheten?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Ser ikke noe problem i d jeg nei,... Hva har du hørt da? Hvorfor kan man ikke?
pandabjørn Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 tror ikke man skal høre på alt heller.. vi hadde pc på rommet til Sander der vi bodde før, ser ingen problemer med å ha pc på et barnerom........og vi hadde pc på hele døgnet også! hva kan liksom skje hvis dere skrur av utstyret når babyen skal sove??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hvis du skal ha det burde du slå det av og trekke ut kontakten av veggen når babyen skal sove. Det er forsket på det, og det er kommet fram til at hvis man har elektriske artikler der man sover, så sover man dårligere selv om de er slått av. De har ikke funnet ut hvorfor, kanskje det er noe i østen gamle teorier om energier i rommet/ chi energi?? Ikke vet jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå