Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Fikk presang fra min mann her om dagen , siste albumet fra Alejandro, mektig imponert over hans stemmekvalitet.
En Prins + Prinsesse Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 helt enig!! han er sinnsykt flink... var han som skulle vunnet idol........
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 enig !!! også er han nydelig da...:))) hot stuff
My little girl_ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 helt enig,lukker øynene når han synger å blir så forelska;)
☆Anonymia☆ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 hahaha jeg må bare fortelle om en drøm jeg hadde om han.. hahha drømte at vi var kompiser da,og jeg var skikkelig forelska i han..men han har jo dame ikke sant. så det ble vanskelig..(tenkte ikke LITT engang på sambo,haha ) så våkna jeg og var helt i tåka,sjekka mobilen for da skulle jeg ringe alejandro for å spørre om vi skulle finne på noe.. HAHAHHA jaja..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå