Gå til innhold

Pc på barnerommet..!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at man IKKE bør ha pc på barnerommet?

Hvorfor isåfall?

Vi slår den alltid av etter at vi har brukt den...........

Hm...? Vi tænkte liksom ha ha både gjesterom , pc-rom og barnerom i ett...........har ikke så mange rom til overs her...

Men skal selvfølgelig ha bebben sovende inne i vårt soverom det første året.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, den viktigste grunnen jeg kan komme på, er at dere ikke kan sitte på dataen etter at ungen har lagt seg.. og det kan jo være litt upraktisk.

Når barna blir litt større, og skal sitte på dataen selv, synes jeg at den bør stå i stua eller et annet "offentlig" rom, sånn at foreldrene kan følge med på hva barna driver med.

Skrevet

Jeg ville aldri ha hatt en pc med internett-tilgang på barnerommet! Det er lurt å vite og følge med på hva barna bruker den til. Har vært på en del nett-vettmøter, og ALLE advarer mot dette.

Skrevet

O.k...............skjønner hva dere mener.

Men jeg tenkte på vår lille som bare er ca. 10 måneder og til han er ca. 4-6 år...........

Vi kommer sannsynligvis og kjøpe noe større når vi evn. får en liten til, og da får jo barnen eget barnerom.

Skrevet

Har hørt noen stresse med noe slags stråling, men jeg har liksom bare føysa det bort, for det kan vel ikke være tilfellet?? Jeg hadde pc'n på barnerommet når min var bebiss, så ikke noe plunder med det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...