soooz Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Ja, ifølge CB digital er jeg faktisk det! Oioioi... Nå ble jeg faktisk litt redd... Men glad! Fler som ble litt sånn " now what?"
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hehe, fikk den følesen den gangen jeg testet positivt og:P Gratulerer såååå mye!!! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
soooz Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Åh, takk gud vi er fler.. hehe Det er er jo skummelt! Tusen takk, får håpe alt går bra Tror ikke helt på det jeg da. Tenker at testen har skrivi feil i vinduet.... hehe.
kattungen Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer, så GØY!!! Lykke til, håper du får et fint svangerskap:) Kos deg med magen!
nr2-imagen:) Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 ååå!!! gratulerer så mye!!! hvor lenge har dere prøvd?
soooz Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Takk for hilsninger alle sammen Vi var i 2pp. Nå håper jeg bare alt går bra!! Neste bekymring, hehe..
Habby Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg visste det!!! hehe..GRATULERE SÅ MYE!!! Kos deg masse!! (håper jeg kommer etter)
soooz Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Visste det? hehe.. TAKK Det gjør du!! Høreru? Du gjør det :) les posten din, jeg er spent på svar, hihi...
perle* Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer! =) Velkommen over til 1.trimester.=)
Giinaღ Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 GRATTIS såååå mye. Skjønner akkurat hvordan du føler det nå. Testet nettopp positivt selv, og det føles VELDIG rart men sååå utrolig godt også. Jeg var også i 2. pp og hadde en så stor følelse av at jeg ikke lett blir gravid, men så feil kan man altså ta!!!! Vi får følge hverandre over i 1. trim Når blir termin??? Du kan se det her: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Period____635.aspx Min blir 13. juli :)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer med spiren:o)
2 fine små Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer saa mye til deg! Kos deg masse og ha et flott svangerskap.
soooz Skrevet 1. november 2007 Forfatter #14 Skrevet 1. november 2007 Heisann Takk, og selv grattis Whuu! Jeg regna ut i sta, og jeg har 14 juli!! Send meg en mld da, så kan vi dele taxi til sykehuset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå