Herlige barn har jeg fått Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har de siste dagene vært plaget med nummenhet/prikking i 3 fingre samt halve venstre arm. Ringte legen i dag ettersom jeg bare syns det blir verre, hørtes ut på henne som jeg ikke behøvde noen legetime om jeg ikke hadde forferdelige smerter. Noen som aner hva dette kan være? nerve i klem?
Gulosten™ Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Sannsynligvis noe som trykker et eller annet sted, enten i skulder eller nakke. Ville tatt en tur til kiropraktor, evt fysio som kan sette akupunktur. Kom deg også ut i bevegelse, gå en tur med staver eller tren på helsestudio, øvelser som får i gang blodsirkulasjonen i nakke, rygg, skuldre og armer.... God bedring da, dette er ekkelt! Sliter veldig med det selv til tider:)
RajaPia Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Noe kan ligge i klem. Ei venninne hadde en prolaps i nakken med de symptomene.
smakk Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jeg var plaget med det for noen mnd siden, venstre arm fra albuen og ned + lillefinger, ringfinger og langfinger. Det varte ganske lenge, men jeg fant etterhvert ut at det var verre når jeg satt lenge foran dataen. Når jeg endret vaner (sitter ikke i timesvis foran dataen, skifter stilling, er bevisst på å røre armen mye) så ble det gradvis bedre. Nå er det sjelden jeg kjenner noe til det.
Northernlights Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Mannen min har samme symptomer,og han har nerve i klem i nakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå