Gjest Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 vi hadde besøk av en mann fra england,og når min 2 åring skulle sove på dagen triller jeg vognen ut som vanlig.hun sover best ute i vognen sin. engelskmannen står bare å måper når jeg gjør det,og sa at hadde jeg gjort det i england,ville jeg blitt stemplet som gal.... det var visst ikke vanlig å legge ungene ut der,og de ville sett på det som barnemisshandling.... hehehe,,,morro å sjokkere litt....
Carnivale Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Er det fordi de er redde for at noen skal stikke av med ungene, eller fordi de er redd for luft liksom?
Odine! Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg har ei venninne som har jobba i barnehage i England. Det var veldig viktig at barna ikke ble skitne der.
Carnivale Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Oioi...da skulle de hatt seg en tur i en barnehage her i Norge, en skikkelig våt vår/høst-dag. Haha.
MikroMidas Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Stakkars unger. De dagene barna er som mest skitne når de kommer fra barnehagen, har vi inntrykk av at de har hatt det ustyrtelig morsomt ute!! Eller inne, for den sakens skyld. Tegnet seg over alt, masse matflekker og hender som ikke ser ut (: Herrrrrliiiig!!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Jeg vet om ei som jobbet i bhg i Spania. Om vinteren måtte alle barna være inne hele dagen, pga. de ikke solgte vintertøy i Spania. Ikke slikt vi har i Norge iallefall. Det er ingenting vantett å finne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå