Gå til innhold

jeg sjokkerte en engelskmann her om dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi hadde besøk av en mann fra england,og når min 2 åring skulle sove på dagen triller jeg vognen ut som vanlig.hun sover best ute i vognen sin.

engelskmannen står bare å måper når jeg gjør det,og sa at hadde jeg gjort det i england,ville jeg blitt stemplet som gal....

det var visst ikke vanlig å legge ungene ut der,og de ville sett på det som barnemisshandling....

hehehe,,,morro å sjokkere litt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det fordi de er redde for at noen skal stikke av med ungene, eller fordi de er redd for luft liksom?

Skrevet

Jeg har ei venninne som har jobba i barnehage i England. Det var veldig viktig at barna ikke ble skitne der.

Skrevet

Oioi...da skulle de hatt seg en tur i en barnehage her i Norge, en skikkelig våt vår/høst-dag. Haha.

Skrevet

Stakkars unger. De dagene barna er som mest skitne når de kommer fra barnehagen, har vi inntrykk av at de har hatt det ustyrtelig morsomt ute!! Eller inne, for den sakens skyld. Tegnet seg over alt, masse matflekker og hender som ikke ser ut (:

Herrrrrliiiig!!

Skrevet

Jeg vet om ei som jobbet i bhg i Spania. Om vinteren måtte alle barna være inne hele dagen, pga. de ikke solgte vintertøy i Spania. Ikke slikt vi har i Norge iallefall. Det er ingenting vantett å finne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...