r r r Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Hvor mye bør det koste og hva bør det inneholde?
*Hutula* Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Fra catering? Vi bestilte fra catering og hadde roastbeef, kalkunbryst, kyllinglår, laks&eggerøre, hel ørret, pastasalat, potetsalat, vanlig salat, cabaret, fylte egg, skinkestek og karbonader med løk. Vi laget alle salaten selv og kjøpte brødet og smøret selv. Koldtbordet lå på i underkant av 200kr. pr. pers.
Stratos med 3 barn Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg har bare ett tips! Hvis du ikke har veldig god greie på mat og vet du kan spare penger på å lage alt selv...., vurder det omigjen!!! Vi betalte minst det samme som å få det levert, men klart vi satt jo igjen med hauger av mat etterpå som vi sef måtte kaste til slutt. Også ble det utrolig mye mas å fikse det selv på den store dagen (selv om jeg holdt på hele dagen i forveien også og gjorde så mye som mulig klart) Få levert endel og pluss feks på med varme karbonader/kyllinglår + litt tilbehør som brød etc, for det gjør seg ganske greit selv.
Løven,fisken og vekten Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Vi lagde alt selv til koldtbordet og det kostet oss rundt 3000 kr.... Burde inneholde eggerøre,potetsalat,roastbeaf,brød,flatbrød,karbonader,spekemat,salat,kylling,salat,waldorfsalat.... Kommer ikke på mer i farta jeg
r r r Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg tenkte helst å bestille det fra catering-firma. Tror ikke jeg har overskudd til å lage til alt selv. Men brød og smør er kanskje greit å ordne selv - tenkte kanskje på sånne halvstekte brød som vi steker selv slik at vi får ferskt brød på en søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå