Gå til innhold

Koldtbord til barnedåp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye bør det koste og hva bør det inneholde?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra catering?

Vi bestilte fra catering og hadde roastbeef, kalkunbryst, kyllinglår, laks&eggerøre, hel ørret, pastasalat, potetsalat, vanlig salat, cabaret, fylte egg, skinkestek og karbonader med løk.

Vi laget alle salaten selv og kjøpte brødet og smøret selv. Koldtbordet lå på i underkant av 200kr. pr. pers.

Skrevet

Jeg har bare ett tips! Hvis du ikke har veldig god greie på mat og vet du kan spare penger på å lage alt selv...., vurder det omigjen!!!

Vi betalte minst det samme som å få det levert, men klart vi satt jo igjen med hauger av mat etterpå som vi sef måtte kaste til slutt. Også ble det utrolig mye mas å fikse det selv på den store dagen (selv om jeg holdt på hele dagen i forveien også og gjorde så mye som mulig klart)

Få levert endel og pluss feks på med varme karbonader/kyllinglår + litt tilbehør som brød etc, for det gjør seg ganske greit selv.

Skrevet

Vi lagde alt selv til koldtbordet og det kostet oss rundt 3000 kr....

Burde inneholde eggerøre,potetsalat,roastbeaf,brød,flatbrød,karbonader,spekemat,salat,kylling,salat,waldorfsalat....

Kommer ikke på mer i farta jeg

Skrevet

Jeg tenkte helst å bestille det fra catering-firma. Tror ikke jeg har overskudd til å lage til alt selv. Men brød og smør er kanskje greit å ordne selv - tenkte kanskje på sånne halvstekte brød som vi steker selv slik at vi får ferskt brød på en søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...