Nellyt83 Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Har ikm 9-10 nov....satt eggløsnings sprøyta 25 oktober. Så dette er døds spennende. har liksom ikke lyst å ha for store forhåpninger, men det er veldig vanskelig å la vær... Føler liksom jeg kjenner litt "symptomer"...ømme pupper, strekking i underlivet og litt mens murring... men vi får vel bare smørre oss me tolvmodighet. Er det noen andre inne som har ikm 9-10 nov? Å kjenner dere noen "symptomer"... Har prøvd så lenge nå...Håper så inderlig at det sitter denne gangen...
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Jeg har 10:) d nærmer seg med stormskritt, men hvorfor tar det så lang tid? hehe D går så tregt! skal du teste på ikm dagen? Jeg tenker å teste den 10... spennende
Nellyt83 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Hmmm...det vett eg ikkje endå. har lyst å gjør det nååååå, men mannen min vil me ska gjør det nå i helgå (ska på hyttetur då)...men e så dumt å gjør det for tidlig syns eg. Kjenne du noe på kroppen?!?!?! E så spennande...
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 hehe... ja venting tar på, men e litt redd for å ta testen for tidlig også... har lyst å ta noen dager før, men samboern har lyst å vente:/ Samboeren min har busrdag den 13 nov. så hadde jo vært en SUPER gave med positiv test. Jeg har ømme bryst som vanlig før tr, men d kom noen dager tidligere enn vanlig denne måneden. ellers så har jeg ingen syptomer som kan ligne på graviditet... Er vel litt tidlig enda for d?
Nellyt83 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. november 2007 E nok altfor tidlig ja...blir jo bare psykisk...hihi. Nå har jeg og mannen min bestemt oss for å ta en i måren å hvis tr ikke kommer neste helg, tar vi en ny neste mandag...er nok for tidlig å se noe nå...men er så spent:)
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 skjønne godt:) må få høre fra deg hvordan d går? Lykke til. håpe d sitt for oss begge dennan mnd...
beibis Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Hei! Har IKM 10.nov. Blir sprø av denne ventinga. Kjenner etter alle de symoptomer som fins. Høres kjent ut? he he.. Men det er vel kanskje litt tidlig ennå? Er fryktelig øm i puppene. Pleier ikke være det før litt nærmere mensen. Har bestemt oss for å teste den 10. Jeg og mannen min krysser fingrene som bare det!
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 åh bebis... akkurat d samme som meg, ømme pupper og skal teste den 10 kjenner hele tiden etter tegn te graviditet, men d e nok tidlig ja:) åh så spennende... håper vi slår til sammen:) hehe Hvor gammel er der og hvor lene har dere prøvd? Jeg er 24 og på 4pp.
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 obs.. litt skrivefeil, men sånn skjer når jeg blir ivrig:) tihi.
Kasandre Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 hei! Jeg prøver vel egentlig ikke så veldig å bli gravid, men hadde litt "kluss" med kondom..venter mensen rundt 10 nov. Så jeg går vel litt rundt med en blanding av å være litt spent og litt nervøs samtidig..må vel innrømme det hadde vert litt kjekt med en liten da:) snoker egentlig bare på disse sidene for å smile av andre sine historier:) Vet ikke helt hva som er normalt å kjenne på disse tidene(om en er gravid), men er litt rar-kvalm og utrolig dårlig i magen:s+ litt mens-smerter.
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 hei Katiann... Det høres jo spennende ut:) tenk om du hadde vært så heldig at d slo ann så fort, og til og med uten at du aktivt har gått inn for d:) Må få høre mer fra deg, hva som skjer nærmere IKM. D skal vel godt gjøres at man kjenner noen form for tegn enda. Kvalmen kommer kanskje av at du er så spent? Symptome kvalme kommer vel gjerne ikke før 4-5 uken og varer til rund 16 på de fleste, men aldri en regel uten unntak... hehe
Kasandre Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 hehe, ja jeg er egentlig ganske redd at det skal ha skjedd noe nå da, timing er ganske dårlig i grunn! mannen er på sjøen og vi har egentlig drevet og vurdert p-piller, så tror det vil komme som et sjokk for begge om det ligger noen å venter på oss derinne;) Kvalme ja, er aldri kvalm jeg, så kan hende det er engstelse som spiller meg et puss.. hva med deg lille lol? kjenner du noe da?
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 hehe, etter at vi begynte å prøve for 4 mnd siden hadde jeg nesten ALLE symptomene når jeg gikk å kjente etter hele tiden:) Nå er jeg mer avslappet og kjenner ikke så mye, men puppene er ømme som fy... men det er de altif før tr. hmm... jeg gleder meg sånn til å finne ut om vi lykkes denne gang. Du kan glede deg til den dagen du og kjeresten bestemme dere for å prøve, det er såååå spennende:)
Kasandre Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 håper for dere at det lykkes denne gangen:) Jeg har alltid hatt litt angst for baby-prøving, vet ikke helt hvorfor..tror det er best for meg om det kommer som en overraskelse første gangen, ellers får jeg nok aldri begynt;)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 Hei alle sammen. Jeg er helt ny her! Meg og kjæresten min bestemmte oss for noen mnd siden og prøve å få barn. Verdens beste følelse at vi står sammen om det og at han er minst like klar som meg. Desverre så er jeg akkurat ferdig med mensen, igjeeen og kjenner etter gravid symptomer hele tiden... Jeg lurte på hvor lenge er vanlig og prøve. Hva er lurt å gjøre? hva betyr pp og ikm? Hvor lenge har du prøvd lilleLoL. Har dere barn fra før av? Hilsen håpefull og uvitende!!!
callmebecka Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 Hadde positiv EL test 25.10....og da er vel ikm rundt 9-10 nov... 4 pp nå. har som dere andre hatt ALLE symptomene i tidligere p-perioder, litt mindre denne gangen. Men bekkenløsning må jeg si jeg kjenner litt til allerede...he, he ;o) Jeg er nok hakket mer utålmodig enn dere, testet positivt på dag 10 forrige gang, og klarer nok høyst å vente til mandag...om så lenge! Ellers av symptomer jeg ikke tror på men som er der likefult kan nevnes halsbrann (som da jeg ble gravid), litt stikkinger og bittelitt ømme pupper. Ikke mye å skryte av.
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #17 Skrevet 1. november 2007 hei isi. pp står for prøve periode IKM står for IKKE kommende mens (den dagen du skulle hatt mens, men håper den ikke kommer:) Jeg har en datter på 3 fra før.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 tusen takk. Hvor gammel var du første gang? Var det planlagt? Jeg er bare full i spm jeg, du/dere må ikke føle dere må svare!!! Vi får fortsette å prøve enda mer denne mnd!!! Håper på verdens beste julepresang jeg!!!
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #19 Skrevet 1. november 2007 D var vel ikke planlagt, men vi hadde bestemt oss for at skjedde d så skjedde d bare... Å den gang tok d 1 og1/2 år før jeg ble gravid... d var uten å tenke på d og stresse:) Jeg var 21 da førstejenta kom, nå håper vi på nr 2:) hehe, d er bare å spørre, vi svarer så godt vi kan.
isi* med liten januar spire!! Skrevet 1. november 2007 #20 Skrevet 1. november 2007 Okei. Tusen takk for svar!!! Jeg er 21 nå å vi begynnte å prøve skkelig... Tideligere har jeg brukt angrepille (det var helt idiotisk, kun fordi viikke hadde en skikeligåpen dialog, noe som viste seg etterpå at vi begge ønsket oss barn sammen) Jeg er så veldig redd for at dette skal ha noe å si på fruktbarheten min. Noen som har noe erfaring med dette.. Synes du lilleLOL at det var for tidelig for deg eller passet det fordi at du var klar og instillt på det!!???
lille lol julibaby Skrevet 1. november 2007 #21 Skrevet 1. november 2007 hmm... tror ikke d handler så mye om alder, men om modenhet:) jeg har klart d fint å angrer ikke en dag på mi lille Ronja:) d e utrolig mange forandringe, men mange til d bedre også. blei litt rutine.
beibis Skrevet 2. november 2007 #22 Skrevet 2. november 2007 he he... Vi går vel alle og kjenner ekstra godt etter alle mulige slags signaler. Mannen min har tatt oppdraget å sjekke om puppene mine blir større. Tror ikke han har så mye imot det :-) En lite presentasjon av meg: 29 år, nygift, vi prøver på første gullunge, 2.pp nå. Lykke til alle sammen!! Bare en uke igjen nå :-)
babyboble Skrevet 2. november 2007 #23 Skrevet 2. november 2007 Hva er eggløsningssprøyt? Og når taes dette i forhold til el? Med ikm, mener dere da at det er da dere skulle hatt mensen, men ikke vil ha den? Spørr kanskje dumt men.
Truseprinsesse Skrevet 2. november 2007 #24 Skrevet 2. november 2007 Jeg har IKM 9.november. Vet ikke om jeg kjenner så mye symptomer, men i dag har jeg vært veldig svimmel. Svimmel da jeg lå i senga bare. Syns det er veldig merkelig.
lille lol julibaby Skrevet 2. november 2007 #25 Skrevet 2. november 2007 Ikm = den dagen vi ønsker at mensen IKKE kommer:) men egentlig skulle hatt den:) Joda jenter, nu e d 2. november og ikke lenge te vi kan teste:) Gleder meg, men tiden går alvårlig sakte... Jeg er 24 og prøver på nr 2. vi er i 4pp. og jeg er superspent nå. Ømme pupper som vanlig før mensen, så har ingen spes symptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå