Gå til innhold

Eg er så redd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i dagmorges kl. 6 av at mannen min hadde antagelig fått hjerteinfarkt. Det har vært en vanselig morgen. Han er nå på sykehuset. Ambulansen hentet han i halv syv tiden. Har nettop fått ungene på skolen. Og nå sitter eg her og er redd. Magen min er helt i ulage. Den er blitt veldig hard. Er jo i uke 26 så eg prøver å slappe av, men klarer det ikke. Er veldig bekymret for mannen min. Er redd eg kommer til å få rier av dette. Uff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei,uff....stakkars deg! prøve og slappe av så godt som mulig....! sjøl om eg sjønner at det ikkje er lett....håper virkelig det går bra med mannen din,og at de ikkje er hjerteinfarkt han har fått....

sender deg og han alle mine lykke tanker idag....alt skal nok gå bra ser du....

god klem til deg

Skrevet

Stakrs deg! Har du ikke noen som kan komme å være sammens med deg nå.

mine tanker går også til dere nå!

klem

Skrevet

Lykke til videre!!!!!!!!!!

Uffuff uff...er ikke lett det der, nei!

Tenker på dere:)

Skrevet

Prøver med en liten trøst... Svogeren min fikk hjerteinfarkt i fjor 36 år gammel. Han byttet flere årer til hjertet- svære greier! Nå er han en ny mann, friskere enn han noen gang har vært:) Så hvis det er hjerteinfarkt så kan det gå veldig bra..

Lykke til!!

Skrevet

Du har sannelig hatt en tøff start på dagen. Det er nok lettere sagt enn gjort men du får prøve å slappe av så godt det lar seg gjøre. Ikke ta sorgene på forskudd, det kan gå fint selv om det skulle være hjerte infarkt. Mannen din er i de beste hender, de vet nok hva de gjør, Svært bra han fikk raskt hjelp, det bedrer så absolutt prognosene for ett godt utfall.

Det høres kanskje enkelt ut men det gjør godt med en varm kopp med noe du liker, te, kakao, you name it. Varme "innabords" roer ned...

go klem til deg og dine

Skrevet

Tusen takk for mange svar. Har nå snakka med mannen min og han har det bra. Ikke sikkert hjerteinfartet er så stort. Han føler seg bedre og har tatt masse prøver. Eg er så letta. Har ligget til sengs etter å ha snakka med jordmor før i dag. Hu trodde ikke eg hadde rier, men mente at eg hadde fått en litt for tøff start på dagen. Magen har roet seg den heldivis. Så nå skal eg spise middag som min sønn på 12 har laget til oss. Godt å ha sånne snille gutter som hjelper mammaen sin. De har rydda og. Eg er så stolt av de....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...