mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Jeg er blitt gravid igjen! lille snuppen er ikke ett år enda og jeg skal begynne på skolen igjen i januar. Har mest sannsynlig termin i juni. Begynner jeg på skolen igjen slik at jeg får fødselesstipend fra lånekassen eller jobber jeg mest mulig nå fremover slik at jeg får penger fra arbeidsgiver? Til førstemann fikk jeg både penger fra nav og lånekassen.
Dudellidallo og Tillo Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Hadde jeg blitt gravid nå (skal starte skole i januar også) så hadde jeg fortsatt frem til sommeren.. Men jeg har så lyst å gjøre meg ferdig så jeg hadde nok fortsett etter sommeren også.. Lånekassepenger får man jo bare i 10 mnd... Blir en individuell sak for deg, men slik ville jeg gjort det=0)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 jo, men dette innebærer pendling i 35 mil for min del.. ser ut som det kan bli litt vanskelig med to barn under to år.. klarer alltids å gå ferdig vår semesteret, men jeg tenker litt til høsten også.. Håper det starter opp et desentrallisert studie i nærheten om noen år:) jeg kan vel gjøre begge deler. Betale semesteravgift og få støtte fra lånekassen samtidig som jeg er hjemme å jobber.. eksamene til våren kan jeg jo alltids ta opp igjen etterhvert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå