Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 holder på og bli sprø jeg,har tatt en kur med tablett og salve nå.men det ser ikk et til og hjelpe.noen andre som pøages med det?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 vis det er utvending infeksjon. Har du prøvd alovera krem?? Jeg har aldri prøvd det på sopp selv,men ellers vis underlivet er sårt osv har det faktisk hjulpet med alovera kremen. Det er jo bare et reint natur middel:=)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Jeg anbefaler ded å bruke VIVAG melkesyrebakerie tabletter, du får kjøpt de på apoteket og de har redet meg fra X antall soppinfeksjoner. Jeg var ille plaget før jeg fant ut om disse. De er 100% ufarlige for gravide!
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 noen ganger må man ta flere kurer før soppen slipper taket,jallefall to eller tre og så se deretter,er plagsomt men helt vanli i svangerskap.ph verdien der nede forandrer seg og man er mer utsatt,så kjøp deg en ny kur.fins en engangkur med stikkpille som gjelder kun en gang den er kraftig og kan ta knekken på det.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Det er også viktig å smøre kremen bakover også...og ikke stoppe før det er gått en 3 dagers tid uten symptomer
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 Hei. Jeg har nettopp tatt en kur for akkurat det. Jordmor anbefalte canesten kombinasjonspakning 100 mg. De har 500 mg også, men det skulle ikke gravide ta sa hun. I den kombinasjonspakningen var det 6 stikkpiller og en kremtube. Etter endt kur plages jeg fortsatt litt. Å det liker jeg ikke. Litt ekkelt med de stikkpillene hver kveld. Men det er vel nødvendig da. Lykke til.
Galskapens overhode Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg plages veldig med dette.. Sist anbefalte legen å ta 2 500mg canesten-tabeletter med 3 dagers mellomrom.. Det tok knekken på det for meg, i hvertfall i 2 mndr.. Deilig å få fri så lenge..
***lilli*** Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Hei, eg er ein del plaga med soppinfeksjon innimellom. Det eg har erfart er at canesten ikkje hjelp for meg, men at Pevaryl fungerer mykje betre. Elles vaskar eg underlivet med Aca intimolje kvar dag, samt at eg søv utan truse om natta. Det er også eit godt tips å berre bruke bomullstruser. No i svangerskapet har eg meir utflod enn vanleg, og bruker difor truseinnlegg som eg bytter ofte. Dette er eg ikkje sikker på, men det verkar og som soppen trivst godt om eg et mykje godteri... :/ Lykke til med å bli kvitt den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå