Gå til innhold

Hvor mange timer om natten sover ditt barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor gammel er babyen?

Gutten min på 7mnd sover bare 9 timer - er ikke det lite? Han våkner en gang og vil ha mme også. Kan jo ikke være det at han sover for mye på dagtid - for her sover jo barn etter behov. Uansett så blir det bare 10min her og 20min der osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 6 mnd og sover i 10 timer avbrutt av ett måltid.

På dagtid sover han i 30 min x 4.

Skrevet

tulla sover 12 timer i strekk om natten ( 19-07) og mellom 1-2 timer på dagen fordelt på en eller to lurer..

Hun er straks ti månder..

Skrevet

gutten min på 5 mnd sover 11 - 12 timer i strekk om natta, da legger jeg han kl 8 og han sover til ca halv 8 morran etter.. ingen mat om natta! om dagen sover han ca 4 timer tilsammen! :) å sånn har han vært siden han var 2 1/2 mnd..

Skrevet

Jenta mi som er 2 1/2 måned gammel har godt sovehjerte, så hun sover 12 timer om natten 2030 til 0830 et måltid vid fem tiden ca.

30 min kl 1000 etter morgenstell og mat og lek så må hun ha seg en dupp=)

3-4 timer mellom 1200- 1600 Ute og går tur, sover veeeeldig godt ute

30 min 1800 trøtt etter mat og masse lek...

Skrevet

Hedda er 8 1/2 måned, og ho sover 13 timer på natta. Sover lite på dagtid da, ca to timer fordelt på to hviler.

Skrevet

Snuppa her sover ca 11-12 timer om natta. fra 1930-0700 uten mat. Sover ca 2-4 timer på dagtid fordelt på 2-3 hviler.

Skrevet

glemte å si at hun er straks 7 mnd.

Skrevet

12-13 t, våkner noen netter for å få smokken og våkner av og til for pupp (kos) i 6 tiden men da sover han igjen med det samme i armkroken min (så koselig atte:-))

Skrevet

Han er forresten 8 mnd om ei uke (hvor blir tiden av :-))

Skrevet

Jenta mi er snart 5 mnd, ho sover i 10 timer om natten (20.00-06.00) + at hun sover i et par timer etter dette også. Hun sover kaaaanskje (hvis vi er heldige) et par-tre timer om dagen..

Skrevet

Jenta vår er 2 mnd, og sover 8 timer sammenhengende uten mat, og så 2 timer til etter et lite måltid =)

Gjest HelloAlicjaAreYouACar?1pp
Skrevet

Alicjasover 22-11.. uten å våkne..

Skrevet

Gutten vår blir 8 mnd denne uken. Han sover i ca 10 timer om natta, som regel fra ca.19.00 - 19.30 til i 5- 6 tida. Ingen vits i å prøve å drøye til senere med å legge han, da han våkner like tidlig... På dagen har han 3 lurer; 2 korte på 40 min formiddag og ettermiddag, og en lang på 1- 2 timer midt på dagen.

Skrevet

13 timer sover min lille. Hun har eeeeeeendelig begynt å sove natten igjennom igjen uten å våkne 100 ganger. Juhuuuuuu!!!

Også to dupper på dagen. En på ca 1 1/2 t og en på ca 45 min.

Hun er snart 7 mnd.

Skrevet

Spiser en gang på morgenen da, og sovner igjen.

Skrevet

Mellom 11 og 13 timer uten å våkne. Så og si da,våkner halvveis en gang mellom 3 og 7 for å få sutten:) Er 3mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...