Gå til innhold

Vil bare dele en "test-erfaring" med dere..*sukk*


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei venninde av meg var nå 4-5 dager på overtid og tok test, fikk en positiv QR test, kontroll-strek sterk og test-strek ikke like sterk, men det hadde aldri fallt meg inn å tvile på den der.... altså.. ja dere skjønner. Sterk test strek også.

Hun tok med seg den testen og en urin-prøve på lege kontoret der fikk hun beskjed om at selvfølgelig var den positiv (labratorie-dame) men på testene deres der fikk hun beskjed om at den var ikke "helt" negativ men vill ikke kalle den positiv???? hva i alle dager!!!

Så fikk hun samtale med legen sin, og der fikk hun beskjed om at hun måtte ikke tro på den testen, den var "usikker".

Hva i heitesete sa jeg når hun viste meg testen og fortalte hva legen sa... helt utrolig!!!

Trodde en strek var en strek jeg, er det kanskje ikke det alikavel da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, en strek er en strek så lenge det er farge på den. Føler det er mange slike merkelige resultat. positiv så negativ osv... Jeg har vertfall aldri fått falsk positiv test. Å jeg har brukt CB, QR, billigtester, digitale, ikek digitale osv.....

Skrevet

har hørt om flere som har fått falsk positiv qr jeg... Leste nettopp i en tråd på DinBaby om 2 stk som hadde fått det. Det var også grunnen til at jeg ikke turte å kjøpe qr da jeg var prøver denne gangen.

Skrevet

jeg har fått positiv QR test, og negativ hos legen... jeg har også hørt om flere som har fått det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...