nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Nå er det morran!!!!!! Jeg skal snart hjem å sove! Så våkner jeg til nyvasket hus. Vaskedame fra polen kommer for første gang i dag!
NessaS Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Good morning. Hadde varetelling i går, så er rimelig sliten. Sjefen sendte meg hjem klokken 23 siden jeg har tidligvakta i dag, og han vet at jeg trenger litt søvn for å fungere.
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 varetelling er pyton. det er jeg heldigvis ferdig med i mitt liv!
NessaS Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Jepp, det er kjedelig. Spesielt når det er så mye rot i hyllene. Men gikk rimelig greit, var ikke så langt unna ferdig da jeg dro. Var 17 stk på en, tja, passe stor butikk.
snartmammapåny Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 "God" morgen!! Nå var dagen begynt her hos oss. Jeg er stup trøtt og synst ikke noe særlig om at dage begynner før kl 7..:/ Derimot så virker det som om småen synst det er kjempe greier...
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Vi har en som våkner tidlig om morgenen vi også. i går hadde han visst våknet klokka 0400. men han har vært grei stort sett siden han ble født, så det er nok snart bedre igjen. Han vokser masse for tiden, så kan nok være det. En stor kjekk gutt har vi! De bare skrøt av han i barnehagen i går også. Aldri noe styr med han av noe slag. Det var en deilig tilbakemelding å få!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Jeg er oppe og ikke gråter!! Såvidt da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå