Gå til innhold

Jippi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så deilig å bli holdt våken av halsbrann, NOT!

Andre dagen på rad jeg må stå opp i 4 tiden pga kraftig halsbrann, ARGH!!

Lurer på om det er noe jeg spiser eller drikker på kvelden som gjør det så ille..

Blir det forverret av krydret mat?

Hm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ja det er noe dritt! Er så ubehagelig altså. Jada, krydret mat forverrer det. Og syrlig drikke, kaffe, te, brus osv. Noen reagerer også på melet i maten. Jeg har aldri funnet ut av det, synes ikke det hjelper å holde seg unna hverken det ene eller det andre. Er det der, så er det der.

Skrevet

Hei! har også slitt litt med halsbrann i det siste. Krydret/sterk mat gjør det bare verre.. Og prøv å ikke spis sent på kvelden. Ligg med mye puter under hodet,slik at du ikke ligger så flatt,det har funket litt på meg. Har også hørt at et glass melk på kvelden er bra (nøytraliserer magesyra),også fått tips om rå potet,det har jeg ikke prøvd. Lykke til :)

Skrevet

krydret mat og syrlige ting gjør det værre.. appelsin juice f.eks.. melk skal visst hjelpe. prøv et glass melk om kvelden. hvis ikke er det også mulig for gravide å få en type syrenøytraliserende på apoteket..

Skrevet

Du får kjøpt noe på apoteket som funker som bare det. Husker ikke navnet i farta, men det er noe ekkelt tyktflytende, som jeg tar etter mat og før jeg legger meg. Da blir plagene så godt som borte:-)

Skrevet

Jeg spiser noen algetabletter mot halsbrann. Husker ikke hva de heter, men legen min anbefalte de og de hjelper :). Fås kjøpt på apotek (de som jobbet der visste godt hva jeg mente når jeg sa "algetabletter"..).

Link-tabletter skal også hjelpe :)

Ha tablettene + et glass vann stående på nattbordet, så tar du bare en hvis du våkner.

Skrevet

Et stort glass melk har fungert for meg...

Skrevet

Titralac-tabletter fungerer bra på meg... Har nå bare seks dager til termin og får halsbrann av alt...

Skrevet

holde deg unna krydder jente.. hehe.. hadde samme problem.. men til slutt så kunne jeg ikke drikke iste, brus, nesten ikke spise noe.. men nå er det bedre da... melk var min allerbestevenn.. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...