tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 tror noe er på gang her nå.. kommer noen 'gode' tak i ryggen/magen, så kjennes det ut som om noen presser på urinblæra mi, dårlig i magen og blødning...!? uuvæææ....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 oyoyoy, kansje det blir baby på deg i natt?=) når har du termin?
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 1. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2007 ja her er det definitivt på gang!! au!! UL termin på fredag, så der traff dem jo riktig. (jeg niholdt på min menstermin som var forrige fredag heh uff, jeg føler meg som den pingla for jeg syns det gjør så innmari vondt...
Tussa og Sofie Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Hei, hvordan går det med deg, har du regelmessige rier eller bare innimellom? Jeg stod opp nå, våknet av noen "mensvondter" i rygg og mage og måtte bommelom. Første gang jeg har hatt dette, men kan jo like gjerne bare være masrier. De takene jeg gjør synes jeg også gjør ganske vondt, så jeg tenkte nå, herreminhatt hvordan skal dette gå hvis det bare er masrier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå