Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #1 Skrevet 1. november 2007 Er kvalm og vondt i hodet, synes å huske at dette er tegn på svangerskapsforgiftning... I så fall, haster det med å ta kontakt med lege da? tenkte jeg skulle sove litt og se om det går over. Er i 37 uke..
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 hey.. jeg var hos jordmor for to dager siden trodde hun at jeg hadde fått det siden jeg hadde proteiner i urinen og at jeg klødde inni hender og under føtter, så hun sendte meg til syke huset og da sa de at jeg ikke hadde det.. men det er de symtomene ihvertfall til svangerskapsforgjiftning.. men er du bekymra ta og ring til Lege eller jordmor med en gang du står opp i morgen eller nå=)
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 symptomer på svangerskapsforgiftning kan være: -høyt blodtrykk -protein i urinen -ødem -rask vektøkning -synsforstyrrelser -hodepine symptomene er som regel aldri alene, man har som oftes flere av dem samtidig... en av di viktigste tingene legen sjekker for å utelokke/konstantere svangerskapsforgiftning er protein i urinen, og blodtrykket...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå